Завдання № 1
Ця інтелект-карта стіорена за допомогою ресурса Freemind. Програма Freemind — open source проект, тому додаток є абсолютно безкоштовним. Працює на будь-якій платформі, що підтримує Java. В цілому програма має весь необхідний набір функцій для створення якісних mind maps. Єдині 2 «жирні мінуси» програми Freemind — несучасний дизайн інтелект карт і те що програма десктопна й її потрібно завантажувати, інсталювати т.д.
Ця інтелект - карта створена ресурсом MindMeister. Додаток має зручний інтерфейс і весь необхідний набір функцій, що дозволяє зрозуміти всю простоту і зручність технології інтелект карт. Справа з’являється невелике меню з кнопками перемикання, де міняється режим оформлення. Зручно, компактно, просто.
Ця інтелект-карта створена за допомогою ресурса Coggle. Це онлайн додаток для створення Mind map у якому передбачено безкоштовний тарифний план.
Завдання № 2Збережена у форматі PDF
Створена інтелект - карта
Завдання № 4
Інтелект - карта створена у ресурсі mindomo
Завдання № 6
Карта розуму (майдмапа) – це графічний вираз процесів
багатовимірного мислення і тому є найбільш природним способом
мислення людського мозку. При побудові інтелект-карти на папері
потрібно дотримуватись певних правил:
– Зосередитись лише на ключових словах, поняттях. Саме вони
позначаються основними блоками. Головний навчальний об’єкт
зосереджується в центрі, всі інші асоціативні зв’язки йдуть в якості розгалуження від основного поняття.
– Для кожної гілки записуються споріднені поняття та
позначаються ключовими образами.
– Блок-схема повинна бути завершена – всі блоки повинні бути
пов’язані з іншим блоком та обов’язково мати присвоєні асоціації у
вигляді графічних образів.
– Карта знань складається у вигляді дерева, де менш вагомі ідеї та
поняття відгалужуються від центральних гілок.
Етапи підготовки учителем уроку з застосуванням технології
побудови інтелект-карт:
1. Вибір теми, презентація методу майндмеппінгу.
2. Виклад матеріалу уроку.
3. Тезисне конспектування уроку учнями для визначення ключових
понять та термінів.
4. Поділ класу на групи, роздача завдання по формуванні карти
знанн.
5. Презентація готових інтелект-карт серед самих учнів, батьків.
Методика застосування карт розуму
1. У початковій школі метод інтелект-карт може з успіхом застосовуватись як метод колективної пізнавальної діяльності учнів, як демонстраційний метод для розуміння та унаочнення багатьох тем та понять, як метод оптимізації навчальної діяльності учнів.
2. Українська мова — складання карт може допомогти розблоковувати творчу уяву, скласти план написання твору чи есе. З її допомогою можна резюмувати книги, вірші і п'єси або навіть аналізувати засоби масової інформації і друкарські статті.
3. Математика — карти розуму можуть бути використані для запису даних і сортування формул.
4. Історія — використання карти для підсумовування інформації і сортування фактів, що мають відношення до історичних подій.
5. Іноземні мови — використання карти розуму допоможе переглянути і нагадати словниковий запас, організацію ключових фраз, використаних у письмовій роботі.
6. Дизайн і технології — використання карти дозволить планувати об’ємні роботи і ефективно структурувати та обробляти інформацію.
7. Особливо важливим є те, що інтелект-карти винятково корисні для дітей із «нездатністю» з тієї чи іншої причини до навчання. Тобто, такі структурно-логічні схеми є однозначно ефективним методом в інклюзивній освіті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий