Відповіді на контрольні запитання
1. Назвіть
вимоги цифрового суспільства?
На сучасному ринку
праці, де технології швидко змінюються, а знання застарівають, кандидатові на
робоче місце важливо залишатися на головномумісці серед найоплачуваніших професій. Цифрові навички та
компетенції–основа «цифрової» економіки. Громадяни
України вже перебувають
у«цифровому» світі.
Наступний крок –зробити так,
щоб цей світ
став місцем, де
вони зможуть стати успішними. Саме
в цьому –головна місія
освіти. Освітній процесз інноваційними технологіями навчання мусить
стати нормою. Міністерство освіти і науки Українив освітній діяльності
закладів освіти пропонує
активно використовувати цифрові
технології, дистанційні освітні технології, елементи відкритої освіти тощо. У міру
того, як змінюється
і розвивається швидкими темпами
економіка, майбутнім фахівцям під час
удосконалення професійних навичок
необхідно визначити способи швидкого
використання цифрового контенту
для систематизації та узагальнення науково-дослідної роботи відповідно до
вимог цифрового суспільства.
2. До
основних видів сучасного цифрового контенту відносять?
До основних
видів сучасного цифрового контенту відносять: текст, ігри,
відео-та аудіоматеріали.
3.
Цифровий контент –це...
- контент,
представлений у цифровому вигляді;
- діяльність,
спрямована на поширення
контенту, тобто будь-яких цифрових продуктів у цифровому
середовищі;
- дії, спрямовані
на споживання і
подальше використання цифрового
контенту, створеного за допомогою цифрових технологій.
4. Сучасний
фахівець повинен уміти конструювати не
лише науково-дослідну
роботу, а й
створювати інформаційний цифровий
контент, який допомагатиме зміцнити
статус самого фахівцяяк експерта
у своїй науковій галузі, поширювати інформаційний
вплив і привертати
увагу до цільової
аудиторії.
5. Які
основні критерії якості цифрового контенту?
Серед основних критеріївякості цифрового
контенту називають:
прозорість (ідентифікація власника і керівництва, чітке
формулювання мети заснування і завдань розвитку);
ефективність і результативність;
доступність для користувачів;
зручність і простоту навігації;
реактивність (інтерактивний зв’язок із цільовою
аудиторією);
можливість перекладу контенту на інші мови; дотримання
авторських прав;
розробку стратегії модерації тощо
6. Що таке ергономіка?
Ергономіка (грец
έργος –праця, νώμος –закон) – це
наука, яка вивчає особливості виробничої
діяльності людини з
метою забезпечення ефективності, безпеки та
зручності цієї діяльності.
Ергономічний вебпроєкт–це проєкт,
що забезпечує необхідні зручності
відвідувачеві, зменшує фізичну
та психологічну втому, зберігає
здоров’я та працездатність. Складовою
частиною ергономіки
вебпроєктує ступінь зручності
та простоти вебпроєктіву
використанні для користувача без
потреби проходження спеціального
навчання. Будь-яка людина повинна мати можливість інтуїтивно
пов’язувати дії.
7. Які вимоги до ергономіки вебпроєкту?
Ергономічний інтерфейс повинен враховувати
те, у якому
порядку людина розглядає вебпроєкт,
психофізіологію кольорів, ефективне
використання простору
сторінки та зручну
навігацію. Інтерфейс повинен
бути непомітним доти,
поки користувач звертає свою свідому
увагу на змістовну
частину, а не
на спосіб її подання. Відстеження
погляду користувача при
відвідуванні вебпроєкту показує, наскільки довше
погляд затримується на
елементах, що вагомі
з функціональної точки зору:
меню, кнопки; а такожна змістових об'єктах: назви, заголовки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий