1.
У чому суть спільного використання/розроблення документів?
Спільна робота з
документами – це важливий елемент ефективної групової роботи на підприємстві.
Одночасне використання технологій SharePoint 2010 і системи Office 2010 дає
змогу використовувати різні способи спільної роботи з документами, наприклад
функцію співавторства в електронних таблицях або надсилання бізнес-плану через
робочий процес. Функція співавторства несумісна з
функцією взяття документів на редагування та повернення їх із редагування в
бібліотеці. Узяття документа на редагування означає, що лише вам потрібно
зробити в ньому запис, а потім через певний час повернути його з редагування,
щоб інші могли побачити внесені зміни або далі працювати з документом. Тому
після взяття файлу на редагування інші користувачі не зможуть разом із вами
бути співавторами документа.
2.
Що розуміють під терміном «контент»?
Термін «content» з
англійської мови перекладається як «зміст», «сутність», «об’єм» (в залежності
від контексту). В деяких наукових джерелах під терміном «контент» розуміють
інформаційне наповнення чогось (зміст). Але, як правило, під поняттям «контент»
розуміють все, що несе в собі інформацію (текстову чи візуальну). Це може бути
текст, відео, аудіо, інфографіка, фотокартки чи будь-які інші графічні
зображення.
3.
Яке призначення систем колективної взаємодії?
Основне призначення систем колективної взаємодії:
− доступ до спільних ресурсів деякої групи учасників;
− організація спілкування між учасниками групи;
− координація та документування ходу робіт.
4.
Охарактеризуйте хмарний офісний пакет Google Workspace.
Найпопулярнішим
мережевим ресурсом, який надає сервіси для колективної роботи з документами є
безкоштовний хмарний офісний пакет Google Workspace (раніше відомий як G Suite, Google Apps for Work та
Google
Apps)
– сукупність хмарних сервісів, що надаються компанією Google для
підприємств/організацій/установ або групи користувачів.
5.
Які вебдодатки входять до хмарний офісний пакет Google Workspace?
Google
Workspace дозволяє іншим компаніям інтегрувати власне доменне ім’я з деякими
сервісами Google та підтримує декілька вебдодатків,
з подібною до традиційних офісних пакетів функціональністю, і включає в себе: Gmail,
Google Календарь, Google Диск, Google Docs и Google Meet.
6.
Які програмні засоби для роботи з електронними документами містить
Google
Docs?
Для роботи з
електронними документами в Google Docs використовуються прості програмні
засоби: текстовий онлайн редактор Google Documents, табличний онлайн процесор
Google
Spreadsheets,
програма для роботи з онлайн презентаціями Google Presentations, графічний онлайн
редактор Google Drawings і засіб створення форм для опитування – Google Forms.
7.
Яким чином відбувається процес збереження в Google Docs?
Документи під час їх
створення та опрацювання зберігаються автоматично кожні 2–3 секунди, кожна
правка фіксується, і можна скористатися функцією відміни та повернення змін.
8.
Яка кількість користувачів може працювати одночасно з одним файлом у Google
Docs?
Робота користувачів відбувається
в реальному часі, тобто якщо один з користувачів змінює вміст документа, то всі
зміни одразу ж відображаються й у вікні інших користувачів. З одним і тим самим
файлом одночасно може працювати до 200 користувачів.
9.
Які можливості при роботі з документами в Google Docs має користувач з режимі
«Співавтор»?
Співавтор
– може читати і редагувати документ, зберігати його копію на власному
комп’ютері, а також видаляти і додавати нових співавторів;
10.
Які можливості при роботі з документами в Google Docs має
користувач
з режимі «Читач»?
Читач – може
переглядати вміст останньої версії документа, а також зберігати її на своєму
комп’ютері.
11.
Охарактеризуйте призначення та функції середовищ для спільної
роботи
з документами.
• Створення,
зберігання, редагування документів.
• Управління доступом
до документів.
• Можливість інтеграції
з іншими підсистемами ІАІС та іншими програмними засобами, призначеними для
роботи з документами.
• СЕД повинна бути
максимально орієнтована на цільову аудиторію і передбачати для кінцевого
користувача зручний web-інтерфейс.
12.
Назвіть програмні засоби, які можна використати для колективної
роботи
над проектом. Охарактеризуйте їх можливості для комунікації
учасників.
Поряд з цим, для ефективнішої
організації командної роботи, існує багато спеціально розроблених програм для
організації групової роботи і використання спільних документів, наприклад
Google Wave, 12Sprints, Sharepoint,
Novell
Pulse,
IPI.Manager, Feng Office, Microsoft Office, Office 365 та ін. Такий вид програмного
забезпечення поки що не отримав однозначної назви, але найчастіше ці програми
називають системи колективної взаємодії або системами колективної розробки.
Вони можуть використовуватися як у локальних, так і в глобальних мережах.
13.
Що таке віртуальний офіс? Яке його призначення?
Доволі часто
співробітники, що працюють над одним проектом, перебувають в різних будівлях,
кабінетах тощо. У таких випадках, для організації документообігу між учасниками
проекту необхідно організувати віртуальний офіс, де будуть зберігатися
документи для спільного використання. Головна проблема такої діяльності полягає
в можливості доступу всіх учасників до загальних документів і в організації
колективного спілкування віддалених один від одного учасників. Для цього можна використати
відомі засоби – електронну пошту, чати, служби миттєвого обміну повідомленнями,
різні вебсервіси тощо.
14.
Опишіть можливості служби Google Docs для організації спільної
роботи
з документами.
Використовуючи його,
можна створювати електронні документи безпосередньо у власному акаунті
користувача або завантажувати з локального комп’ютера, зберігати документи в
онлайн сховищі Google і мати доступ до них через Інтернет, надавати за потреби
доступ до цих ресурсів іншим користувачам.
15.
Які обмеження на файли існують у середовищі Google Docs?
Для документів, таблиць
і презентацій Google Docs на Google Drive є ряд обмежень на обсяг: максимум
1024000 символу або 50 Мб - для документа, 2 млн. осередків - для таблиці,
100Мб - для презентації. Максимальний розмір файлів, які можна завантажувати
без перетворення в формат Google Документів, Таблиць або Презентацій, може
становити 5Тб (актуально для платних тарифних пакетів).
16.Файли
яких типів можна створювати і розміщувати в Google Docs?
Для того, щоб створити
текстовий файлик, онлайн таблицю або презентацію, не потрібно встановлювати
ніяке програмне забезпечення, все створюється прямо в використовуваному
браузері (дізнатися про, популярний, всім відому, новий), а також з одним
файлом можуть працювати відразу кілька людей.
17.У
чому може полягати спільна робота над документом чи науково-дослідним проектом?
Спільна робота над
документами означає, що кілька авторів разом працюють над документом або
набором документів. Вони можуть або одночасно бути співавторами документа, або
переглядати специфікацію, що є частиною структурованого робочого циклу.
Співавторство в документах означає одночасну роботу над ним кількох
користувачів. Існують різні методи спільної роботи над документом і
співавторства, у яких усе більше значення набувають структура й контроль
спільної роботи над документом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий