Відповіді на питання

 

 Відповіді на запитання

1. Дайте визначення терміну вебінар.

Вебінар (від англ. web and seminar, webinar) – це технологія, яка забезпечує проведення освітніх заходів у режимі онлайн і надає інструменти для електронної співпраці та комунікації учасників. Учасники вебінару фізично знаходяться в різних місцях, а їх взаємодія забезпечується завдяки активному застосуванню засобів аудіо- та відео- обміну даними і спільної роботи з різноманітними об’єктами. Для приєднання до вебінару учасники можуть використовувати комп’ютери, ноутбуки, планшети, смартфони.

2. Назвіть платформи для проведення вебінарів та опишіть одну з названих платформ.

ZOOM, CISCO WEBEX, GO TO MEETING, GOOGLE MEET, FREECONFERENCECALL.COM,  MICROSOFT TEAMS, GOOGLE HANGOUTS, MYOWNCONFERENCE, СLICKMEETING, WIZIQ.

ZOOM https://zoom.us/ Сервіс ZOOM може зацікавити всіх охочих  безкоштовно проводити свої власні вебінари та відеоконференції. Сервіс має інтуїтивно зрозумілий і простий інтерфейс. Розібратися з початковими налаштуваннями допоможе ціла система підтримки (з інструкціями та відеоуроками). У Zoom є всі необхідні інструменти для:

- відеоконференцій (відеодзвінки, дзвінки з телефона, демонстрація доповідача на повний екран, або вигляд галереї відео всіх учасників та ін.)

- веб-конференцій (поширення екрану, персональна віртуальна кімната та індивідуальний код трансляції, можливість планування трансляцій, приватний та груповий чат, можливість голосувати, запис трансляції)

- групової роботи (кімнати для відокремлення учасників, спільна анотація екрану, спільна робота на інтерактивній дошці, можливість одночасного поширення екранів різними учасниками, доступ до робочого місця інших учасників).

Безкоштовний базовий тарифний план дає змогу проводити онлайн-трансляції тривалістю до 40 хв. та здійснювати їх запис на локальний пристрій організатора. Кількість таких послідовних трансляцій є необмеженою. Максимальна кількість учасників, які можуть приєднатися – 100. Тривалість індивідуальних консультацій чи уроків (1×1) також є необмеженою. Можна проводити трансляції з власної віртуальної кімнати або планувати події заздалегідь та вносити їх у календар (є інтеграція з Google-календарем). У безкоштовній версії Zoom можна ділити учасників на групи та відокремлювати їх у “кімнати” для обговорень, змінювати “задній план доповідача”, а також вмикати індикатор, що показуватиме, чи є фокус на трансляції в учасників (Attention tracking) тощо.

3. Визначіть переваги застосування мережевої технології вебінар.

Вебінар має всі переваги традиційного семінару, крім можливості особистого спілкування між слухачами, а також живого спілкування між слухачами та доповідачем. Разом з тим вебінари мають такі переваги:

- висока доступність для «відвідування» слухачами;

- значна економія часу на організацію;

- зручність для «відвідувачів» - сприйняття відомостей та знань у звичній

обстановці, без зайвих шумів тощо;

- інтерактивна взаємодія між доповідачем та слухачами, також слухачами

між собою тощо.

4. Охарактеризуйте метод проектування вебінарів ADDIE.

Вебінар - це освітньо-науковий захід, який може бути спроектовано з використання методу ADDIE (аналіз, проектування, розвиток, застосування, оцінка). Перш ніж проводити вебінар, визначте цільову аудиторію і опишіть її в інформаційному листі-запрошенні. визначте показники ефективності вебінару (тестовий запуск, цікава, нова інформація, потренуйтеся он-лайн доповіді, провокуйте обговорення). Ваша активна робота в соціальних мережах допоможе Вам її вибрати. При проведенні планового вебінару в навчальному курсі цільова аудиторія відома. При плануванні вебінару потрібно обов'язково зрозуміти, які цілі ви ставите перед собою, але саме головне - визначити, які цілі повинен досягти слухач. Тому необхідно використовувати дієслова, що вказують на діяльність, і таксономію Блума. Вебінари, орієнтовані на широку аудиторію, мають цілі, як правило, не вище другого рівня таксономії Блума (розуміння). Для навчальних вебінарів вони можуть бути вище, аж до шостого рівня - оцінювання. Досягнення цілей - це діяльність учасників вебінару, для виконання якої необхідно дати відповідну теорію - це і є зміст вебінару. Розробка сценарію вебінару - це послідовність подачі навчального матеріалу і виконання діяльності. Бажано теоретичний матеріал давати невеликими порціями протягом 6-10 хвилин, після  яких виконується опитування або вправа. Таким чином, протягом вебінару виконується 4-5 вправ.

5. Схарактеризуйте види вебінарів.

1. Промовебінар – це безкоштовний вебінар, організований з метою обміну

досвідом або для вирішення організаційних питань.

2. Відкритий вебінар – платний захід, із певного питання, проблеми.

3. Корпоративний вебінар – вебінар, що проводиться з метою організації

співробітників однієї компанії.

4. Іміджевий вебінар – вебінар, що має на меті рекламу, просування певного

товару чи послуги.

5. Он-лайн курси (клуби) – вебінари, що об’єднують людей, які працюють

над одними питаннями; періодичні, регулярні.

6. Визначіть основні ролі користувачів вебінару.

1. Організатор небінарну (адміністратор, модератор, технічна підтримка)

2. Викладач (ведучий, лектор)

3. Слухач (студент, учень)

7. Що включає Кейс для демонстрації.

Презентація - мультимедійний інструмент, який використовується в

ході доповідей або повідомлень для підвищення виразності виступу, більш

переконливої і наочної ілюстрації описуваних фактів і явищ.

8. Назвіть вимоги до презентацій для вебінарів. 

1. Використовуйте мінімум інструментів, намагаючись домогтися максимуму ефекту Перша відмінність професіонала - мінімалізм.

2. Головне - це порядок слайдів.

3. Іноді достатньо малого, щоб затримати погляд.

4. Пишіть коротше! Використовуйте прості фрази. Знайдіть яскравий

образ.

5. Оптимальне число рядків на слайді - від 6 до 11

9. Назвіть засоби групового навчання, які можуть бути використані в процесі проведення вебінарів.

Виділяють наступні засоби групового навчання, які можна використовувати

при проведенні вебінарів:

Whiteboard (біла дошка, електронний аналог шкільної дошки) — електронна панель, що виконує функції дошки для спільної роботи.

Breakout rooms (кімнати прориву) — віртуальні кімнати для роботи з групами, оснащені засобами для колективної роботи з текстом, відеоматеріалами та мультимедійними презентаціями.

Колективна робота з додатками – сервіс, за допомогою якого викладач або інший учасник віртуального класу з відповідними правами, демонструє всім іншим учасникам вебінару результати роботи в середовищі певного програмного продукту на екрані свого комп'ютера.

Інтерактивні опитувальники дозволяють швидко зібрати думки учасників вебінару з того чи іншого питання. За допомогою модулю інтерактивного голосування можна швидко створювати опитувальник, редагувати його, та розмістити, наприклад, у віртуальному класі.

Веб-тури - спільний веб-серфінг, засіб, що дозволяє спільно «подорожувати» по веб - сайтам.

Колективна робота з засобом створення презентацій - спільна групова

робота з мультимедійними презентаціями.

10.З якою метою розроблється сценарій вебінару?

Доцільно прописати з вказуванням часу такі основні етапи вебінару: повідомлення теми, мети та завдань заняття; надання слова студентам для повідомлення з питань тематики вебінару, коментар щодо повідомлення студентів; концентрування уваги студентів на питаннях, які передбачені планом; постановка запитань у процесі повідомлення, що спонукають до дискусії, вимагають доказовості, міцності знань, винахідливості, підведення підсумків заняття, завдання для подальшого самостійного опрацювання матеріалу; оцінювання та стимулювання до активної участі студентів у вебінарі, оцінювання відповідей та активної участі у роботі вебінару.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Раді вітати вас на нашому блозі!!!