Відповіді на питання

 

1. Назвіть переваги дистанційного навчання.

- переваги у гнучкості трати часу, економія на транспортних витратах;

- зацікавленість сучасної молоді користуванням сучасними

інформаційними засобами в повсякденному житті;

- простота й доступність такого навчання;

- набуття досвіду й додаткової інформації студентом за допомогою

ресурсів мережі Інтернет;

- зручність для компаній та організацій у навчанні своїх співробітників

без відриву від постійної роботи;     

- більш нижчий рівень оплати за дистанційне навчання порівняно із

традиційним;

- індивідуальний темп навчання;

- можливість індивідуального та групового навчання студентів;

- вирішення проблеми втрати концентрації, уникнення обмежень у

розкладі;

 оновлення навчального матеріалу за необхідністю.

2. Дайте пояснення поняттю «Хмарні обчислення».

Хмарні обчислення (cloud computing) – це технологія розподіленої обробки даних в якій комп'ютерні ресурси і потужності надаються користувачеві як Інтернет-сервіс, тобто робочий майданчик на віддаленому сервері.

3. Проаналізуйте переваги та недоліки використання хмарних технологій.

Переваги хмарних технологій:

– Доступ до особистої інформації з будь-якого комп'ютера, що підключений до Інтернету.

– Можливість працювати з інформацією з різних пристроїв (ПК, планшети, телефони і т.п.).

– Незалежність від операційної системи комп’ютера користувача - веб-сервіси працюють в браузері будь-яких ОС.

– Одну інформацію можна переглядати і редагувати одночасно з різних пристроїв.

– Багато платних програм є безкоштовними (або дешевшими) веб-додатками.

– Запобігання втрати інформації, вона зберігається в хмарних сховищах.

– Завжди актуальна і оновлена інформація.

– Використання останніх версій програм і оновлень.

– Можливість об’єднання інформації з іншими користувачами

– Легко ділитися інформацією з людьми в будь-якій точці земної кулі.

Недоліки:

– Необхідність постійного з'єднання. Для отримання доступу до послуг «хмари» необхідно постійне з'єднання з Інтернет.

– Програмне забезпечення та його «кастомізація». Є обмеження по ПЗ, яке можна розгортати на хмарах і надавати його користувачеві. Користувач має обмеження у забезпеченні, що використовує та іноді не має можливості налаштувати його під свої власні цілі.

– Конфіденційність. Конфіденційність даних, що зберігаються в публічних «хмарах», в даний час, викликає багато суперечок, але в більшості випадків експерти сходяться в тому, що не рекомендується зберігати найбільш цінні для компанії документи на публічній «хмарі», оскільки в даний час немає технології, яка б гарантувала 100% конфіденційність даних.

 – Безпека. Хмара саме по собі є достатньо надійною системою, однак при проникненні в неї зловмисник отримує доступ до величезного сховища даних. Ще один мінус, – це використання систем віртуалізації в яких, як гипервізори, використовуються ядра стандартних ОС (наприклад Windows), що дозволяє використовувати віруси та вразливості системи.

– Дороге обладнання. Для побудови власної хмари необхідно виділити значні матеріальні ресурси, що не вигідно щойно створеним і малим компаніям

– Подальша монетизація ресурсу. Цілком можливо, що компанії надалі вирішать брати плату з користувачів за надані послуги.

4. Приведіть приклади сервісів для дистанційного навчання.

Moodle - найпопулярніша безкоштовна LMS із відкритим вихідним кодом, орієнтована, перш за все, на організацію взаємодії між викладачем і слухачем, хоча також підходить для організації дистанційних курсів та підтримки очного навчання.

LMS Collaborator – платформа корпоративного навчального порталу. Включає Базу Знань, інструменти адаптації, навчання, атестації та розвитку персоналу. Надає API інтеграцію з будь-якими ІТ-системами.

Google Classroom – веб-сервіс, який допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу.

ILIAS – відкрита міжнародна система, що призначена для автоматизації та впровадження елементів дистанційного навчання в освітньому процесі. Фінський проект Eliademy дозволяє легко і просто створювати свої власні дистанційні курси, які можна використовувати в освітній діяльності.

5. Які особливості дистанційної форми навчання.

Особливості дистанційної форми навчання:

 гнучкість – слухачі (учні, студенти), які навчаються за дистанційною формою навчання, як правило, не відвідують регулярних занять, а працюють у зручний для себе час у зручному місці та зручному темпі; кожний може вчитися стільки, скільки йому особисто необхідно для засвоєння;

 модульність – кожна окрема дисципліна або ряд дисциплін, які засвоєні слухачами (студентами, учнями), створюють цілісне уявлення про визначену предметну галузь; це дозволяє з переліку незалежних навчальних дисциплін формувати навчальний план, який відповідає індивідуальним або навчальним потребам;

 паралельність – навчання може здійснюватися у процесі поєднання основної професійної діяльності з навчанням або одночасне навчання у двох навчальних закладах;

 віддаленість – відстань від місця знаходження того, хто навчається, до навчального закладу не є перешкодою для ефективного освітнього процесу;

 асинхронність – у процесі навчання і той, хто навчає, і той, хто навчається, можуть реалізовувати технологію навчання й учіння незалежно в часі, тобто по зручному для кожного розкладу і в зручному темпі;

 масовість – кількість учасників дистанційної форми навчання не є критичним параметром; вони мають доступ до багатьох джерел навчальної інформації, а також можуть спілкуватися один з одним і з викладачем через засоби зв’язку або за допомогою інших засобів інформаційних технологій;

 рентабельність – під цією особливістю розуміється економічна ефективність дистанційного навчання.

6. Які Ви знаєте системи дистанційного навчання.

1. авторські програмні продукти (Authoring Packages) - дають змогу викладачеві самостійно розробляти навчальний процес на основі візуального програмування;

2. системи управління контентом (Content Management Systems - CMS) - дають змогу створювати каталоги графічних, звукових, аудіо-, відео-, текстових та інших файлів і маніпулювати ними;

3. системи управління навчанням (Learning Management Systems - LMS) - надають можливість реєстрації та контролю доступу користувачів до системи і навчального контенту, а також можливість складання звітності та управління аудиторними і викладацькими ресурсами;

4. системи управління навчальним контентом (Learning Content Management Systems - LCMS) концентруються на завданнях управління змістом навчальних програм і зорієнтовані на розробників контенту, фахівців з методологічного компонування курсів і керівників проектів навчання.

  7. Назвіть структуру системи управління навчанням.



8. Дайте визначення Google Classroom.

Google Classroom – веб-сервіс, який допомагає створювати і  впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне  спілкування з учнями в режимі реального часу.

9. Які особливості роботи в Google Classroom.

Особливості роботи в класі:

1. Особливості функціоналу груп Google Classroom.

2. Особливості використання вчителями та учнями у школах, або  у закладах вищої освіти викладачами та студентами.

3. Використання учасниками освітнього процесу мобільних додатків на iOS і Android. Прикріплення фото до завдань, обмін файлами з інших додатків та оффлайн доступ.

4. Можливості викладача моніторити просування освітнього процесу кожного студента, оцінювання його роботи шляхом додавання коментарів.

5. Функціональність програми забезпечує реалізацію таких можливостей:

 створення окремих класів з предмету/ або для кожної окремо взятої групи учнів;

 створення оголошень для однієї або відразу декількох груп;

 створення завдань з можливістю прикріплення посилань,

мультимедійного контенту (у тому числі з сервісу YouTube), різних типів файлів, а також створення і зберігання файлів на Google «Диску» ;

 установка термінів складання кожного конкретного завдання з точністю до хвилини;

 графа виставлення оцінок за виконані завдання з гнучкою шкалою оцінювання для кожного конкретного завдання;

 можливість редагування і коментування зданих учнями завдань з динамічним відображенням правок в режимі реального часу.

6. Проектна робота на платформі, самостійна робота, командна робота учнів над конкретним завданням, що завершується створенням творчого продукту.

7. Власний хмарний простір Google Диск з правами доступу інших користувачів групи як проектна робота, що стимулює розвиток всіх  мовленнєвих компетенцій учнів.

8. Тестові завдання, що створюються за допомогою Google-Форм. Типи проведення тестування: для коротких текстових відповідей; текст (абзац): для додавання великих коментарів; один зі списку: для вибору однієї відповіді; кілька зі списку: для вибору кількох варіантів; список, що випадає: для  вибору однієї відповіді зі списку; сітка – перехресні відповіді: для завдань на

відповідність.

9. Механізм функціонування та особливості доступу учнів до своїх завдань, можливість вчителя бачити завдання кожного учня. Написання  коментарів та зауваження, повернення на допрацювання.

10. Платформа Classroom як основа організації проектної роботи перевернутого навчання, дистанційного навчання, цікавих уроків та домашніх завдань.

11. Розробка власного курсу в Classroom, ознайомлення з принципами фукціонування та навички роботи з різними сервісами Google.

10. Які основні можливості Classroom.

Функціональність програми забезпечує реалізацію таких можливостей:

 створення окремих класів з предмету/ або для кожної окремо взятої групи учнів;

 створення оголошень для однієї або відразу декількох груп;

 створення завдань з можливістю прикріплення посилань, мультимедійного контенту (у тому числі з сервісу YouTube), різних типів файлів, а також створення і зберігання файлів на Google «Диску» ;

 установка термінів складання кожного конкретного завдання з точністю до хвилини;

 графа виставлення оцінок за виконані завдання з гнучкою шкалою оцінювання для кожного конкретного завдання;

 можливість редагування і коментування зданих учнями завдань з динамічним відображенням правок в режимі реального часу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Раді вітати вас на нашому блозі!!!